czwartek, 3 czerwca 2021

subiektywny spacer powarszawski - wersja natychmiastowa...

 Zanim pojawi się kolejny zestaw zdjęć z "bliższej i dalszej" okolicy mojej ulicy i podwórka, efekty - natychmiastowe - z dzisiejszego (03. 06. 2021) subiektywnego spaceru. Oczywiście - zrobione przy okazji. 

 Po raz kolejny spacerowałem - tym razem ponownie po Starówce - z aparatami typu box. Negatywy czekają na wywołanie - a teraz zapraszam na "ewergriny" fotograficzne Warszawskiej Starówki. W wydaniu polaroidowym. Wszystkie fotografie zrobiłem przy użyciu Polaroida 636, zdigitalizowałem i opracowałem graficznie w "cyfrowej ciemni".

Chyba nie muszę podpisywać obiektów widocznych na zdjęciach. :)

 

 

 
ps, zdjęcia są ułożone w kolejności fotografowania - która wynikała z przebiegu spaceru :)

2 komentarze: