poniedziałek, 2 listopada 2020

Puszcza taka piękna (wersja czarno-biała)

 Kolory jesieni "złapane" podczas naszej ostatniej wizyty w Puszczy Bukowej już prezentowałem.
Jak każdy "subiektywny spacer" - także i ten po jesiennej Puszczy, nie mógł się odbyć bez fotografii czarno-białej.

Bez większych wstępów zapraszam zatem - w ramach uzupełnienia - do jesiennego spaceru (w tonacji szarości, czerni i bieli)...







 A w drodze powrotnej zrobiłem jeszcze jedno zdjęcie - o zupełnie innym charakterze. Ale bardzo jestem z niego zadowolony (podpowiedź Li względem kadru okazała się nieoceniona) - więc je prezentuję... :)


===

Wszystkie zdjęcia zrobiłem aparatem Rolleiflex, na negatywie Ilford HP5+ (naświetlanym nominalnie dla ISO 400). Zdjęcia wywołałem w Ilfotecu DD-X, zdigitalizowałem i opracowałem graficznie w "cyfrowej ciemni".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz