poniedziałek, 16 grudnia 2019

wizyta w Pracowni Wschodniej... :) (oczywiście subiektywna)


"Na" jednej z grup facebookowych - zrzeszającej miłośników fotografii "analogowej" (cokolwiek to znaczy) - trafiłem niedawno na ogłoszenie/zaproszenie...
 Ulica Lubelska - to naprawdę "rzut beretem" od miejsca gdzie mieszkam. Postanowiłem się wybrać.
Było warto.
Miejsce "klimatyczne" już od samych drzwi i schodów, spotkanie - właściwie prowadzone w sposób maksymalnie nieformalny - zarówno merytoryczne jak i przyjemne towarzysko. :) Właściciele Pracowni - przeuroczy i kompetentni. :) 
No i na miejscu spotkałem znajomych :)
Przy okazji - zrobiłem kilka zdjęć. :)

zapraszam...
 
 
 

 Dominika i Adam - znajomi z grupy "Analogowo" :)



Udało mi się również namówić Prowadzących/Gospodarzy na pozowanie :)
Serdeczne dzięki :)
 Paweł
 Federico

Mam cichą nadzieję, że przy następnej okazji - uda mi się pod opieką Pawła i Federico - zrobić prawdziwe odbitki - ze zdjęć, które powstały w trakcie spotkania :)
--- 
Wszystkie zdjęcia zrobione podczas spotkania wykonałem aparatem Zenza BRONICA SQ-A (z ręki). Obiektyw 65 mm (f4.0). Negatyw: Ilford HP5+, "świecony" na ISO 800, wywołany w Ilfotecu DD-X (1+4, 10.5 minuty), zdigitalizowany i opracowany w "cyfrowej ciemni".
 

2 komentarze:

  1. Miło nam była gościć w naszych progach.
    Paweł

    OdpowiedzUsuń
  2. znakomita większość przyjemności po mojej stronie :)... i w dodatku nabrałem ochoty na kolejne wizyty :)

    OdpowiedzUsuń