środa, 15 lutego 2017

subiektywne spacery powarszawskie - najbliższa okolica...(ciąg dalszy)

Kolejny spacer po najbliższej okolicy...
Miejsca, ulice, podwórka - które w dzieciństwie - w czasach szkolnych i licealnych odwiedzałem nieomal każdego dnia. Z rozmaitych przyczyn... :)
Trochę się zmieniły... 
 
 
 
 
 
 Oczywiście - ten pogrochowski spacer, tak jak poprzedni musiał się skończyć w Antykwariacie Grochowskim. Dotarłem tam tuż przed zamknięciem - serdeczne podziękowania za cierpliwość. Antykwariat pracuje "do ostatniego klienta" :)
 Tym razem "zwiedziłem" fotograficznie drugą część antykwariatu - płyty, albumy, starodruki, czasopisma...

 
 
Misiek - bibliofil - zaprosił mnie na kolejną wizytę... :)

(Wszystkie fotografie zostały wykonane - tym razem - aparatem Yashica Mat, na negatywie Ilford Delta 3200, naświetlanym na ISO 800. Wywołane w Ilfotecu DD-X, a później zdygitalizowane i opracowane w mojej "cyfrowej ciemni")

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz