piątek, 8 stycznia 2016

pożegnanie...

Profesor Andrzej Radwański

[*]

3 komentarze:

  1. Dzięki, Profesorze, za świetne wykłady...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Grzegorzu za umieszczenie tego wpisu ze zdjęciem - jako szczęśliwy posiadacz Fb przeniosłem informację tam ozdabiając odpowiednim słowem i się dalej wieść za pomocą tego przekaźnika informacji roznosi - m.in. na forum Krakowskie Stowarzyszenie Paleontologiczne wrzuciłem, a już nawet Tomek Ochmański będący obecnie w USA skopiował tego Twojego posta-pozdrawiam Staszek Krupa

    OdpowiedzUsuń
  3. Żałuję, że prezentacja tej fotografii - i przypomnienie postaci Profesora - związane jest z Jego odejściem na Wieczny Uniwersytet. Znałem Profesora jeszcze od swoich dziecięcych lat, miałem zaszczyt być słuchaczem Jego wykładów, uczestniczyłem - jako student I roku w Kursie Terenowym w Chęcinach, którego był kierownikiem. Później - wiele razy szukałem u Profesora porad i pomocy w rozwiązywaniu problemów naukowych...

    OdpowiedzUsuń