środa, 17 czerwca 2015

moje zdjęcia Giewontu anno domini 2015 - część I

Postanowiłem w ciągu tego roku robić - w miarę możliwości - "portrety" Giewontu. I numerować/tytułować je kolejno: "moje pierwsze w 2015 roku zdjęcie Giewontu", "moje drugie w 2015 roku zdjęcie Giewontu", "moje... ".
Oto pierwsze trzy:
styczeń:
moje pierwsze w roku 2015 zdjęcie Giewontu
aparat: Zenza Bronica SQ-A, negatyw: Retro Rollei 400S
 
luty: (zdjęcia nie zrobiłem - przyczyna: w Tatrach nie byłem...)
marzec:
moje drugie w roku 2015 zdjęcie Giewontu
aparat: Weltaflex, negatyw: Ilford HP5+
 
kwiecień: (jak w lutym)
maj: (jak w kwietniu)
czerwiec:
moje trzecie w roku 2015 zdjęcie Giewontu
aparat: Zenza Bronica SQ-A, negatyw: Retro Rollei 80S
 
Ciąg dalszy - mam taką nadzieję (odpukuję: puk, puk, puk) - nastąpi. Zapraszam... :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz