niedziela, 7 stycznia 2024

Subiektywne wybory - anno domini 2023

 

 Minął kolejny - "fotograficzny" - rok. Zgodnie z "tradycją" zapoczątkowaną w zeszłym roku :) podjąłem próbę wybrania "najlepszych zdjęć", które - według subiektywnej oceny - zrobiłem w minionym roku. 

Nauczony zeszłorocznym doświadczeniem - już od początku wybór prowadziłem osobno dla zdjęć "analogowych" i osobno dla tych robionych aparatami typu Polaroid. Mimo to - podobnie jak w zeszłym roku - nie udało mi się ograniczyć wyboru do jednego zdjęcia na miesiąc.
Choć próbowałem wybierać "najlepsze zdjęcia" - to oczywistą oczywistością jest to, że wybór ten jest całkowicie subiektywny.

Zdjęcia są prezentowane w kolejności chronologicznej (choć niekoniecznie). Robiłem je różnymi aparatami: Zenzą BRONICĄ SQ-A, Rolleiflexem, Yashicą Mat, Brownie No. 2. Prawie wszystkie zostały zrobione na negatywie Ilford HP5+ (wywołane w Ilfotecu DD-X). Po wywołaniu negatywy były zdigitalizowane i opracowane w "cyfrowej ciemni".

Zapraszam...

 

 
PS.
zdjęcie pierwsze, "okładkowe" - nie jest jednym z "najlepszych". W tym roku udało mi się - w końcu - zgromadzić wszystkie modele aparatów, którymi - w swoim czasie - fotografowałem, a które były "aparatami pierwszego wyboru", oczywiście, gdy miałem jakiś wybór.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz