poniedziałek, 6 maja 2019

Księgarnia pełna muzyki...

Antykwariat Grochowski odwiedzam często - zdjęcia z niektórych odwiedzin prezentowałem w tym blogu. Ostatnio jednak - poza poszukiwaniami książek - szukam również muzyki...
Co tu ukrywać - namówili mnie "do złego", odrestaurowałem adapter, ściągnąłem z pawlacza walizy z płytami. Ostatnie dwie "fotograficzne wizyty" w Antykwariacie - związane były głównie z muzyką. Tak wygląda "księgarnia pełna muzyki"... :)


 
 
 

 

 


 


 

  Ostatnie trzy zdjęcia - z Polaroida - prezentują to o czym napisałem na początku... W walizach z płytami znalazłem oryginalne nagrania np. z pamiętnego Konkursu Chopinowskiego, wygranego przez Krystiana Zimermana, czerwone płyty "Czerwonego Albumu" grupy "The Beatles", przywiezione przez Mamę prosto z Londynu, czy wystane w wielogodzinnych kolejkach, polskie nagrania zespołu "ABBA"... No i oczywiście, odpowiednio "trzeszczącą" płytę "Krywań" Skaldów, czy mszę beatową "Pan przyjacielem moim", skomponowaną przez Katarzynę Gertner, a nagraną przez "Czerwono-czarnych" w kościele w Podkowie Leśnej (miałem okazję słyszeć tę mszę na żywo)...  
Zdjęcia w Antykwariacie Grochowskim robiłem przy okazji Warszawskiego Weekendu Księgarni Kameralnych.
---
Poza zdjęciami polaroidowymi, pozostałe zostały wykonane aparatami: Zenza BRONICA SQ_A, Rolleiflex i Start II, na negatywach: Ilford HP5+ oraz Ilford Delta 100. Negatywy wywołałem samodzielnie i opracowałem w "cyfrowej ciemni".



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz