poniedziałek, 3 lipca 2017

Do góry schodami...


Kolejny - subiektywny oczywiście - spacer powarszawski. Zaniosło mnie tym razem - z Bródna aż nad Wisłę. Nie mogłem się oprzeć by - po raz kolejny - nie "zmierzyć" się ze Ślimakiem Gdańskim - czyli schodami na Moście Gdańskim.
Już kilka razy byłem tam z aparatem "analogowym". To był chyba pierwszy raz , później pojedyncze zdjęcia prezentowałem czy to na Plfoto - czy nawet na AT.
Za każdym razem, gdy tam jestem zastanawiam się - czy dam radę "wykombinować" jeszcze inne kadry - niż poprzednio.
Czy mi się to udało tym razem - możecie Państwo ocenić sami :)
Zapraszam...





 





(wszystkie zdjęcia zostały wykonane aparatem Zanza BRONICA SQ-A, z obiektywem ZenzanonS, f2.8/80, na negatywach: Acros 100 i Olford FP4+ ("świeconym na ISO 80), wywołanych w Ilfotecu DD-X i zdigitalizowanych cyfrowo w "cyfrowej ciemni")

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz