czwartek, 2 lutego 2017

zimowy (subiektywny oczywiście) spacer poszczeciński...

Całkiem niedawno miałem okazję pospacerować subiektywnie po Szczecinie [_ jesienny poszczeciński spacer subiektywny _]. Tak się złożyło, że podczas ostatniej wizyty w Szczecinie - ponownie miałem okazję pospacerować wśród szczecińskich drzew.
Spacerowałem subiektywnie dwukrotnie - na jednym z tych spacerów towarzyszyła mi LP - i udało mi się Ją namówić na fotografowanie. Co prawda tylko dwa zdjęcia :) ale zawsze...
Zapraszam...



 
 


 
 Pogoda nie nastrajała do spacerowania - jednak drzewa o każdej porze roku stanowią wspaniały temat fotograficzny.
Drugi spacer - odbyłem w tym samym parku, w którym spacerowałem subiektywnie jesienią. Ale nie starałem się "trafiać" ze zdjęciami na te same drzewa :)
 
 
(wszystkie fotografie zostały wykonane aparatem Zenza BRONICA SQ-A, na negatywie Ilford FP4+, wywołane w Ilfotec-u DD-X i opracowane w "cyfrowej ciemni". Dwa zdjęcia są autorstwa LP :) )


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz